سرویس و نگهداری آسانسور (بهترین قیمت در تهران)

سرویس و نگهداری آسانسور (بهترین قیمت در تهران)

شرکت های نگهداری آسانسور | سرویس آسانسور تهران

تعمیرات آسانسور به دو بخش ۱: تعمیرات موتور گیربکس و ۲: تعمیرات کابین، متعلقات درب کابین، تابلو و دیگر اجزای آسانسور تقسیم میشود. آنچه که در زمینه تعمیرات موتور آسانسور مهم است تشخیص ایرادات موتور میباشد.

تعمیرات موتور گیربکس آسانسور نیازمند داشتن تجربه فراوان در زمینه تعمیرات انواع موتور ها و تجهیزات و ابزار آلات تخصصی میباشد که یک تعمیرکار موتور آسانسور را به فردی قابل در این کار تبدیل میکند.

ایراداتی که اغلب به یک موتور وارد میشود در قسمت گیربکس میباشد که نشانه هایی همچون تکانهای بیش از حد معمول در هنگام استارت و استپ موتور است، که این تکانها در داخل کابین به وضوح احساس میشود و بعضی اوقات این تکانها شدت زیادی پیدا میکند و باعث ترس مسافران داخل کابین میشود و این مشکل حاصل لقی گیربکس میباشد.

خرابی های تابلو آسانسور اغلب به دلیل استهلاک می باشد. ورود و خروج ولتاژ و آمپر نامناسب از داخل قطعات تابلو باعث فرسودگی و ضعیف شدن قطعات داخل تابلو میشود و گاهی این ضعف ها موجب ایجاد خطاها در آسانسور میشود و اهالی ساختمان را با مشکلاتی متفاوت روبه رو میکند.

پس سرویس و سرکشی به تابلو آسانسور نیز به آسانسور کمک میکند تا عمر بیشتری داشته باشد. بعضی از خرابی های تابلو حتما باید به دست نمایندگان تابلوساز رفع شود و سرویسکار اجازه تعمیرات ندارد.

برای ورود به سایت آسانسور کلیک کنید 

سرویس و نگهداری آسانسور تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *